آغاز کار غرفه‌های سازمان مدیریت میادین در ایستگاه‌های مترو

10:03 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۸۰۸
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در مورد چرایی انتخاب ایستگاه‌های مترو برای عرضه کالا‌های اساسی از سوی این سازمان، با تأکید بر سیاست‌های شهردار محترم تهران و مساعدت‌های اعضای شورای شهر در بحث حمایت از معیشت مردم، گفت: یکی از بهترین نقاطی که می‌شود اقلام اساسی و محصولات تنظیم بازار را برای کنترل و تعدیل قیمت‌ها در ایام پایانی سال و بعد از آن در ماه مبارک رمضان بدون واسطه به دست مردم برسانیم، ایستگاه‌های مترو است که این کار را با همکاری و تعامل بسیار خوب شرکت بهره‌برداری مترو انجام دادیم.
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در بدو ورود به اجرای طرح به جهت کمک به معیشت مردم، کارمان را با مساعدت وزارت جهاد کشاورزی در تأمین محصولات اساسی و عرضه برنج، روغن، شکر، قند و چند محصول دیگر که بیشتر مورد نیاز مردم هستند، شروع می‌کنیم، افزود: این طرح به صورت مستمر در ایستگاه‌های منتخب مترو ادامه خواهد داشت و به تدریج به سایر محصولات ورود می‌کنیم و میوه هم عرضه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در چند ایستگاه مترو، مطالعات شروع شده و مطالعه ایستگاه متروی امام خمینی (ره) نیز تکمیل شده و اجرای طرح از این ایستگاه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: تا ۱۵ اسفند، این طرح در ۳۰ ایستگاه مترو، مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت و شاخص‌های انتخاب و مکان‌یابی ایستگاه‌ها، بر مبنای توافق دو طرفه است. یک بخش، مربوط به موضوع تأمین و توزیع است که از سوی سازمان مدیریت میادین، تدبیر و تعیین می‌شود و بخش دیگر، مربوط به شرکت بهره‌برداری مترو است که تمهیدات و ملاحظاتی همچون عدم تجمع و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مورد توجه قرار می‌گیرد.

فصاحت با بیان اینکه برای اجرای طرح، دو گروه بهره‌بردار را مد نظر قرار داده‌ایم، تصریح کرد: یکی، بهره‌برداران قوی حوزه بازرگانی هستند که در حال حاضر در میادین میوه و تره بار کار می‌کنند، چون می‌خواهیم این طرح را هر چه سریع‌تر شروع کنیم و دیگری، بهره‌برداران جدیدی هستند که در مقاطع مورد نظر، اضافه می‌شوند.
 
بیشتر بخوانید:
امضا تفاهم نامه متروی تهران با سازمان میادین میوه و تره بار

وی در مورد تدابیر و تمهیداتی که برای جلوگیری از تجمع احتمالی که ممکن است با عرضه اقلام اساسی در ایستگاه‌های مترو به وجود بیاید، توضیح داد: بخشی از این موضوع مربوط به سازمان مدیریت میادین است که با ارائه محصولات در بسته‌بندی‌های سبک، به نحوی که برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تحویل آن‌ها به شهروندان و جابه‌جایی‌شان، راحت و محاسبه قیمت آنها، ساده باشد و در یک کلام، سرعت عمل در توزیع داشته باشیم و بخشی هم مربوط به شرکت بهره‌برداری مترو است که با توجه به همکاری فی‌مابین، انشاالله حداقل تجمع را خواهیم داشت تا بتوانیم با مدیریت هماهنگ در این عرصه، برای اولین بار شاهد توزیع کالا‌های اساسی در ایستگاه‌های مترو باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این سازمان و شرکت بهره‌برداری مترو در اجرای طرح عرضه کالا‌های اساسی در ایستگاه‌های مترو، دید سودآوری ندارند، خاطرنشان کرد: هدف مدیریت شهری از اجرای این طرح، آن است که اقلام تنظیم بازار را بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست مردم عزیزمان برساند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *